wtorek, 2 kwietnia 2019

Chipsy z cukinii

Niestety, ale moją wielką słabością jest chrupanie różnych smakołyków między posiłkami. Z tego powodu szukam przepisów na zdrowe przekąski. Ostatnio znalazłam przepis na chipsy z cukinii. Bardzo mnie to zaciekawiło. Cukinię kupiłam, pozostałe produkty miałam. Chipsy zrobiłam i zrobię je jeszcze nie raz. 



Składniki:
  • 2-3 młode cukinie
  • łyżeczka octu jabłkowego
  • 0,5 łyżeczki soli

Wykonanie:
1. Cukinię myje i tnę w bardzo cienkie plastry. Jeśli masz odpowiednią tarkę, to warto z niej skorzystać.

2. Plasterki wrzucam do miski i solę. Pozostawiam na około 20 minut. Odlewam sok, który puściła cukinia i łączę ją z octem. 

3. Następnie, plasterki cukinii układam na blaszce wyłożonej papierem i suszę w piekarniku nagrzanym do około 70 stopni C przez ok. 1,5 godziny. Od czasu do czasu zaglądam, czy nic się nie przypala. Lepszym rozwiązaniem jest suszarka do grzybów, przyspieszy proces suszenia.






Źródło:https://www.frugallivingmom.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz