środa, 19 września 2018

Masło z awokado

Najpierw kupiłam awokado, a dopiero później zaczęłam się zastanawiać co z niego przygotować. Znalazłam sporo przepisów, od bardziej skomplikowanych "kulek mocy" po masło... 
Masło, jak wynikało z opisu, było łatwe i szybkie w wykonaniu. Trzeba przyznać, że miało dość maślaną konsystencje, jednak jeśli chodzi o smak, to już troszkę inna sprawa. Męża do niego nie przekonam, mi jednak odpowiada. Jeśli jesteś fanem zieleniny to przypadnie Ci do gustu. 



Składniki:
  • dojrzałe awokado
  • sok z połowy cytryny
  • sól

Wykonanie:
1. Awokado myję, przecinam na pół, wyciągam z niego pestkę i wrzucam do miski. Rozdrabniam za pomocą blendera. 

2. Dodaję sól i sok z cytryny, uważając żeby razem z nim nie wypadły pestki. Wszystkie składniki dokładnie miksuję.

Podobno można przechowywać w lodówce do 12 godzin. Ja część zamroziłam. 


Żródło:http://kingaparuzel.pl/blog/2014/01/najzdrowsze-maslo-swiata/

2 komentarze:

  1. Awokado jest pyszne w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie zaczynam wprowadzać ten owoc do swojej diety i faktycznie mi zasmakował.

      Usuń